Χριστουγεννιάτικη Τουρτιέρα

Ήρθε και φέτος, λοιπόν, η στιγμή για τη χριστουγεννιάτικη
 γυάλινή μου καμπάνα.!!! Πολλές  ώρες δουλειάς..πολλά υλικά που
συνεργάστηκαν άψογα μαζί..εντυπωσιακά ανάγλυφα στοιχεία
και 3d μοτίβα..! Το τοπίο...με αστέρια...φεγγάρι και
χιονονιφάδες να στολίζουν τη νύχτα!!Πολλά χρώματα και νομίζω..
μια άκρως εορταστική και χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!!!
Το πιάτο είναι γυάλινο...και περιμένει τα παραδοσιακά
γλυκά της εποχής!

Αν δεν γίνει χριστουγεννιάτικη διακόσμηση...η
καμπάνα είναι ένα πολύ όμορφο χειροποίητο δώρο και
για γάμο!


Δεν είναι σα ζαχαρωτα;;;

Σχόλια

  1. Δεσποινάκι
    πράγματι μοιάζει με ζαχαρωτό!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!
    Εχω κι εγω μία ίδια κι όλο στα υπόψη είναι και δε τ αποφασιζω,τώρα με ξεσήκωσες
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεσποινα μου ειναι υπέροχα ολα , δεν ξερω τι να πρωτοδιαλεξω για το χριστουγεννιατικο πανηγύρι του stars and icicles !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα Δέσποινα, πανέμορφες οι δημιουργίες σου!!Σε περιμένω και στο δικό μου σπιτάκι και εύχομαι να τα λέμε!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις